تولید کننده سپتیک تانک تولید کننده سپتیک تانک .

تولید کننده سپتیک تانک

تولید کننده سپتیک تانک / سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک

سپتیک تانک یک محفظه ضد آب است که از آجر کاری، بتن، فایبرگلاس، پلی اتیلن (پی وی سی) یا پلاستیک ساخته شده است و از طریق آن آب سیاه توالت های مخزن و آب خاکستری از طریق لوله ای از داخل ساختمان یا توالت خارجی برای درمان اولیه جریان می یابد.

فرایندهای ته نشینی و بی هوازی، مواد جامد و مواد آلی را کاهش می دهد. پساب به زمین نفوذ می کند یا از طریق فاضلاب به تصفیه خانه (نیمه) متمرکز منتقل می شود. لجن مدفوع تجمع یافته باید به طور مرتب محفظه حفر و دفع شود.

مزایای سپتیک تانک

_ با مصالح محلی موجود قابل ساخت و تعمیر است.

_فناوری ساده و قوی

_انرژی الکتریکی مورد نیاز نیست.

_فضای کمی به دلیل ساخت و ساز زیرزمینی مورد نیاز است.

_هزینه های عملیاتی کم

_عمر طولانی

_قابل ساخت در زیر زمین

سپتیک تانک متداول ترین واحد تصفیه غیرمتمرکز در مقیاس کوچک برای آب خاکستری و آب سیاه از توالت های مخزن یا ریختن توالت است. در اصل یک مخزن رسوب گذاری است. شکل آن می تواند مستطیل یا استوانه ای باشد.

سپتیک تانک برای فاضلاب با محتوای بالای مواد جامد قابل حل استفاده می شود(به طور معمول برای پساب از منابع داخلی) اما آنها برای فاضلاب های دیگر با خواص مشابه نیز مناسب هستند.

مایعات از سپتیک تانک عبور می کند و ذرات سنگین به پایین فرو می روند، در حالی که کف (بیشتر روغن و گریس) به سمت بالا شناور می شود. با گذشت زمان، جامداتی که به ته می رسند به صورت بی هوازی تخریب می شوند. با این حال، سرعت انباشت سریعتر از سرعت تجزیه است و لجن و کفگیر جمع شده باید به صورت دوره ای خارج شود.

پساب سپتیک تانک باید با استفاده از یک گودال خیس، تپه تعرق بخار یا میدان لیچ پراکنده شود یا از طریق یک فاضلاب بدون مواد جامد به یک تکنولوژی تصفیه دیگر منتقل شود، فاضلاب ساده یا فاضلاب بدون مواد جامد. برای تصفیه ثانویه مانند جریان سطحی، تالاب های ساخته شده از جریان افقی یا عمودی مناسب هستند. لجن باید به طور مرتب تخلیه شود و برای دفع ایمن یا استفاده مجدد از آن چاره شود. می توان آن را در بسترهای خشک کننده کاشته شده یا کاشته نشده، استخرهای ته نشین یا ضخیم کننده خشک کرد. اگر لجن خشک یا کمپوست شود، می تواند در کشاورزی به عنوان اصلاح ارزشمند خاک غنی از مواد مغذی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین چندین فرآیند جدید برای تولید کود از لجن وجود دارد.

هنگامی که از سپتیک تانک به عنوان یک روش تصفیه اولیه استفاده می شود، به طور کلی با فیلترهای بی هوازی، راکتورهای گیج کننده بی هوازی، تالاب های ساخته شده با جریان افقی، سطح جریان یا جریان عمودی (فیلترهای شن کاشته شده) و حوضچه های بلوغ دنبال می شوند. در هر صورت، آب برای ریختن و رساندن زباله ها به سپتیک تانک مورد نیاز است (5 تا 40 لیتر آب در روز برای هر شخص)

مواد جامد رسوب کرده و تحت هضم بی هوازی قرار می گیرند، پساب با آلاینده های معلق و محلول از طریق آن جریان می یابد. یک لوله تخلیه می تواند بیوگاز تشکیل شده در طی هضم بی هوازی را تخلیه کند.

یک سپتیک تانک باید حداقل دارای دو اتاق ساخته شده از بتن یا آجر کاری باشد. حلقه های بتونی از پیش ساخته شده، سپتیک تانک پلی اتیلن (پی وی سی) یا فایبرگلاس نیز در دسترس هستند و ممکن است در بعضی از زمینه ها قیمت کمتری داشته باشند.

اتاق اول باید حداقل 50٪ از طول کل باشد و هنگامی که فقط دو اتاق وجود دارد، باید دو سوم طول کل باشد. بیشتر مواد جامد در محفظه اول قرار می گیرند. بافل یا جداسازی بین محفظه ها برای جلوگیری از خروج کف و مواد جامد با پساب است. یک لوله خروجی T شکل، بازوی پایین آن 30 سانتی متر زیر سطح آب غوطه ور می شود، بیشتر باعث کاهش ضایعات و مواد جامد تخلیه می شود.

با گذشت زمان، باکتری های بی هوازی و میکروارگانیسم شروع به هضم لجن و واکنش غیرهوازی میکند و آن را تبدیل می‌کند به کربن دی اکسید و متان (بیوگاز) و مقداری گرما.

تصفیه فیزیکی مطلوب توسط رسوب زمانی صورت می گیرد که جریان روان و بدون مزاحمت باشد. درمان بیولوژیکی با هضم بی هوازی با یک تماس سریع و فشرده بین ورودی جدید و لجن قدیمی، به ویژه هنگامی که جریان آشفته است، بهینه می شود.

بسته به نحوه جریان ورودی جدید از سپتیک تانک، اثر تصفیه متفاوت غالب است. با یک جریان آشفته، تخریب مواد جامد معلق و محلول با سرعت بیشتری شروع می شود. با این حال، مواد معلق بیشتری با پساب تخلیه می شوند. این منجر به بوی بد می شود، زیرا مواد جامد فعال که کاملاً تخمیر نشده اند از سپتیک تانک خارج می شوند.

هنگامی که جریان آشفتگی کمتری داشته باشد، تماس و از این رو تخریب کندتر می شود و مواد معلق کمتر از سپتیک تانک خارج می شوند. گازهای تولید شده هنگام هضم بی هوازی باید اجازه خروج داشته باشند. اگر سیستم تخلیه خانه یا ساختمان دیگر در انتهای فوقانی دارای لوله تهویه باشد، گازها می توانند از سپتیک تانک در امتداد تخلیه خارج شوند. اگر سیستم زهکشی تهویه نشود، باید یک لوله تخلیه شده از خود سپتیک تانک تهیه شود.

دسترسی به همه اتاقها (از طریق درگاههای دسترسی) برای نگهداری ضروری است. سپتیک تانک باید برای انتشار کنترل شده بوی گازها و بالقوه مضر تخلیه شوند.

طراحی سپتیک تانک به تعداد کاربران، میزان آب مصرفی سرانه، میانگین دمای سالانه، فرکانس خروج و خصوصیات فاضلاب بستگی دارد. به طور معمول، عمق اتاق ها همه از یک عمق (بین 1.5 تا 2.5 متر) است، اما گاهی اوقات اتاق اول عمیق تر از اتاق های دیگر است. برای هر کاربر داخلی باید تقریباً 80 تا 100 لیتر تهیه شود، اما اکثر کشورها یک استاندارد ملی برای حجم مخزن برای هر کاربر داخلی ارائه می دهند.

سپتیک تانک 30 تا 50٪ تقاضای اکسیژن بیولوژیکی، 40 تا 60٪ مواد جامد معلق را از بین می برد و منجر به کاهش باکتری شاخص مدفوع می شود.

جنبه های بهداشتی / پذیرش

در شرایط عادی کاربری، کاربران با جریان ورودی یا پساب تماس ندارند. بسیاری از مشکلات سپتیک تانک به این دلیل بوجود می آیند که توجه کافی به دفع پساب مخزن نمی شود.

از آنجا که پساب حاصل از سپتیک تانک بی هوازی است، احتمالاً حاوی تعداد زیادی از عوامل بیماری زا است که می تواند منبع بالقوه عفونت باشد. پساب و لجن باید با احتیاط اداره شوند زیرا حاوی مقادیر بالایی از ارگانیسم های بیماریزا هستند.

تخلیه با موتور در یک کامیون خلا یا یک فناوری دستی مانند آبگیر لجن می تواند خطرات سلامتی را کاهش دهد.

کاربران باید هنگام باز کردن مخزن احتیاط کنند زیرا ممکن است گازهای سمی و قابل اشتعال آزاد شود. بنابراین، هنگام باز کردن سپتیک تانک باید از آتش سوزی جلوگیری شود.

ملاحظات هزینه

هزینه های ساخت سپتیک تانک در مقایسه با سایر سیستم های مبتنی بر آب نسبتاً کم است. با این حال، قیمت آنها بسیار بیشتر از توالت خشک یا کمپوست است و بعید به نظر می رسد برای افراد کم برخوردار جامعه مقرون به صرفه باشد. آنها همچنین به آب کافی لوله کشی نیاز دارند تا تمام زباله ها از طریق زهکشی ها خارج شوند و لجن زدایی دستی یا مکانیکی (خلا یا آبگیر) به صورت دوره ای انجام شوند.

سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن برای دوام و نصب سریع و آسان طراحی شده است.  سپتیک تانک پلی اتیلن تحت تأثیر مواد شیمیایی خاک و سایر مواد شیمیایی و گازهای موجود در فاضلاب نمی باشد، بنابراین زنگ نمی زند و خورد نمی شود.

سپتیک تانک پلی اتیلن دو محفظه ای

جدا از اختلاف ظرفیت بین سپتیک تانک پلی اتیلن یک و دو محفظه ای، روش جریان و جمع شدن آب در مخزن شما مشخص است. محفظه دوم به فضای بیشتری اجازه می دهد تا مواد جامد و مایعات موجود در مخزن را ته نشین کند.

در یک مخزن محفظه ای واحد، یک محفظه که تمام مایعات، لجن و کف را در خود جای داده است. افزودن محفظه دوم، یک منطقه اضافی را برای لجن و مایع شما فراهم می کند.

به طور معمول دو محفظه توسط یک پارتیشن بافل جدا می شوند. دهانه پارتیشن اجازه می دهد تا مقدار مایع انتخابی به ناحیه ثانویه جریان یابد. هنگامی که مایعات داخل سپتیک تانک به ارتفاع دهانه می رسند، به محفظه دوم جریان می یابد.

این ویژگی، این اجازه را می دهد تا مواد جامد زمان بیشتری برای نشستن داشته باشند، فضای ذخیره سازی اضافی فضولات سپتیک تانک را جمع آوری می کند. بر خلاف یک محفظه واحد، محفظه اضافی فضای بیشتری و زمان بیشتری را به شما می دهد تا اینکه شما نیاز به تخلیه سپتیک تانک دارید.

سپتیک تانک با استفاده از فرایند قالب گیری چرخشی تولید می شود که مخزنی یک پارچه، بدون درز و ضد آب تولید می کند. سپتیک تانک پلی اتیلن تحت تأثیر مواد شیمیایی خاک و مواد شیمیایی و گازهای موجود در فاضلاب قرار نمی گیرد، بنابراین سپتیک تانک پلی اتیلن زنگ نمی زند و خورد نمی شود و مانند سایر مخازن به پوشش اضافی نیاز ندارد.

دستورالعمل های دقیق، کیفیت یک سپتیک تانک ایمن از نظر محیط زیست را تضمین می کند.

سپتیک تانک مجهز به روکش چاله و مراحل نصب دقیق است. برای افزایش دسترسی مخزن به درجه و مطابقت با مشخصات کد، اتصالات منهول و ترکیب درب (بالابر) موجود است.

سپتیک تانک فقط برای استفاده در زیر زمین است. استفاده از سپتیک تانک در سطح زمین ممکن است منجر به تغییر شکل سپتیک تانک شود.

استفاده از یکی از سپتیک تانک ها روی زمین که به طور خاص برای استفاده و کاربردهای روی زمین طراحی شده اند بسیار مقرون به صرفه است.

درپوش های گنبدی ضد آب: تمام سپتیک تانک های تولید شده در همه امکانات به درب گنبدی ضد آب مجهز هستند. این درب گنبدی به طور قابل توجهی قوی تر از درب های قبلی است که ما ارائه داده ایم. در هنگام خروج از کارخانه ما، درب (های) با پیچ های فولادی ضد زنگ به سپتیک تانک متصل می شود و به صورت استاندارد عرضه می شود.

گسترش منهول و ترکیبات لیدر / بالابرنده: باز هم، در تمام تاسیسات، بریدگی های ناحیه منهول (های) مخزن برداشته شده است زیرا "وقفه" در چاله یا دایره باعث ضعیف شدن آن منطقه می شود. درهای لوازم جانبی نیز برداشته شده است.

مزایای سپتیک تانک پلی اتیلن 

. مزیت شماره 1

از آنجا که سپتیک تانک پلی اتیلن متخلخل نیست، ریشه های درخت از دیواره ها و مخزن سوراخ نخواهند شد. مخازن پلی اتیلن کاملاً در برابر آسیب ریشه درخت مصون نیستند، اما احتمال چنین خسارتی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

. مزیت شماره 2

نصب سپتیک تانک پلی اتیلن بسیار بسیار آسان تر است. بنابراین هزینه کمتری نیز دارند.

سپتیک تانک پلی اتیلن را می توان در یک وانت حمل کرد. کوله پشتی به راحتی می تواند یک سپتیک تانک پلی اتیلن را بلند کند و یک نفر می تواند آن را برای موقعیت کامل تغییر مکان دهد. جابجایی و نصب سپتیک تانک بتونی به تجهیزات سنگین ویژه و نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد.

سپتیک تانک پلی اتیلن سبک تر نیز هنگامی که در سوراخ های خود قرار می گیرد، موقعیت مجدد آنها راحت تر است. این امر مخصوصاً در تراز کردن صحیح سپتیک تانک بسیار مفید است.

. مزیت شماره 3

سپتیک تانک پلی اتیلن در اثر تماس طولانی مدت با گازهای فاضلاب آسیب نمی بیند.

. مزیت شماره 4

اتصالات راحت تری را می توان در مخازن پلی اتیلن ایجاد کرد. نیازی به مخلوط کردن ملات و تثبیت لوله کشی داخل و خارج سپتیک تانک پلی اتیلن نیست.

سوراخ های ورودی و خروجی با دقت بسیار بیشتری برش داده می شوند و تقریباً به اندازه خطوط تخلیه پلی اتیلن از نوع لوله کشی ساده هستند. همچنین برخلاف اتصالات ملات، که به زمان خشک شدن طولانی تر احتیاج دارند، اتصالات داخل و خارج یک سپتیک تانک پلی اتیلن در عرض چند دقیقه خشک می شوند، بنابراین زمان نصب بیشتر می شود.

. مزیت شماره 5

ترمیم سپتیک تانک پلی اتیلن آسان تر است.

وصله پلی اتیلن بسیار ساده تر و هزینه کمتری نسبت به ترمیم بتن دارد.

. مزیت شماره 6

از آنجا که سپتیک تانک پلی اتیلن وزن بسیار کمی دارد، می توان آن را در مکان های بیشتری نصب کرد.اگر در یک منطقه تپه ای یا کوهستانی زندگی می کنید، این یک مزیت فوق العاده است. شما می توانید سپتیک تانک پلی اتیلن خود را در جایی که می خواهید نصب کنید، نه فقط در جایی که کامیون بزرگ و سنگین می تواند داخل آن شود و آن را رها کند.

نصب مخزن پلی اتیلن مزایای بسیاری دارد. چه مالک زمین باشید و چه نصاب، پلی اتیلن برای نصب آسان، طول عمر و عمر مفید بدون حادثه گزینه برتر است.

درایورهای ضربه ای، دامنه دریل درایور را ندارند. با بیت مته یا بسیاری از ضمیمه های دیگر کار نخواهند کرد. اما برای پیچاندن سخت افزار، درایور ضربه هیچ رقیبی ندارد. همچنین از سیستم تغییر سریع بیت قدردانی خواهید کرد بدون شل شدن و سفت شدن، فقط کافی است در بیتی که برای پروژه نیاز دارید وارد شوید. برای مشاغلی که دائماً بین 2 یا 3 بیت نوع یا اندازه تغییر می کنید بسیار عالی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید سپتیک تانک پلی اتیلن، و همچنین اطلاع از قیمت آن، به سایت سپتیک تانک پایپ ایران مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 66483199_021 و یا 09128405915 در ارتباط باشید.


برچسب: سپتیک تانک، سپتیک تانک پلی اتیلن، فروش سپتیک تانک، فروش سپتیک تانک، قیمت سپتیک تانک، تولید سپتیک تانک، تولید کننده سپتیک تانک، ساخت سپتیک تانک، خرید سپتیک تانک، کارخانه سپتیک تانک، خط تولید سپتیک تانک، سپتیک تانک پایپ ایران، پایپ ایران،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۰۹ توسط:شرکت پایپ ایران موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده